Blond miss blue eyes!

Yep gott folk! Jag har varit blond. Har testat många färger och frisyrer som modell! Allt för konsten som man säger. Det här fotot är från en session med fotografen Fredrik Åström. Hår, styling och  make-up har jag fixat. Bikiniöverdelen hittade jag på rea på hm, kjolen med hög midja hittade jag i mammas klädsamling, stockings på rea på lindex, och skorna är mina favoriter från Bianco.
Yea folks! I´v been blonde. I´v tried a lot of colours and hair dues as a model! Everything for a great shot! This photo is from a session with the photographer Fredrik Åström. Hair, styling and make up I did my self. I found the bikini top on sale at hm, the highwaisted skirt I found in my mothers closet, the stockings were on sale at Lindex and the shoes are my favourites from Bianco.
miss blue eyes!

Kommentarer
Postat av: Kalle P

Det här var en verkligt fin bild ni gjort! Ett skol-exempel på High-Key (där det mesta är ljust och ljuvt). Bra jobbat!

2011-09-08 @ 12:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0